Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

MI IS A GLOWY BOX TAGSÁG PONTOSAN?

A Glowy Box egy havi előfizetéses opció az előfizetéssel csatlakozol és Glowy Box tag leszel. A tagságodért cserébe megrendeléseid mellé különböző meglepetéseket fogsz kapni. Ezek lehetnek termékek, kuponok vagy éppen ingyenes szállítás is. A tagsággal szeretnénk olyan ajándékokkal kedveskedni, ami téged különlegessé tesz más vásárlókkal szemben.

 

HOGYAN FIZETHETEK ELŐ?

Az előfizetésre a GlowyBox menüpont alatt van lehetőséged. Válaszd a 30 napos opciót, hogy tagságod folyamatosan aktív legyen és minden előnyében részesülj!

 

MIKOR KAPOM MEG A TAGSÁGHOZ JÁRÓ MEGLEPETÉSEKET?

Előfieztőinket minden hónapban tájékoztatjuk csak nekik készült személyre szabott hírlevélben, az aktuális meglepetésekről. Így egyik hónapban sem fogsz lemaradni a havi tagsággal járó kedvezményekről. Figyeld a postaládád és használd ki az előfizetésedhez járó előnyőket.

 

HOGYAN FIZETHETEK?

Kizárólag bankkártyás fizetési móddal tudod megvásárolni a termékeket. Ez az egyik legbiztonságosabb internetes fizetési mód, ebben partnerünkkel a Barionnal működünk együtt. 

 

MIKOR KAPOM MEG A RENDELÉSEM?

Nemzetközi partnerekkel dolgozunk együtt, hogy csakis a legjobb áron és minőségben érkezzenek meg hozzátok a termékek. Így a  webshop kínálatból való vásárlás esetén az általános szállítási idő attól függ, hogy melyik partnerünket választod. MPL esetén a várható szállítási idő 7-9 nap. Van lehetőség gyorsabb szállítási időt választani, ebben az esetben a csomag várhatő érkezési ideje 3-4 nap. 

 

MEG LEHET TUDNI, HOGY MI LESZ A KÖVETKEZŐ HAVI MEGLEPETÉS?

A Glowy Box tagság tartalmáról minden előfizetőnket egy tájékoztató hírlevélben értesítjük.

 

HOGYAN TUDOM MEGSZÜNTETNI A TAGSÁGOT?

Sajnáljuk, ha úgy döntesz, hogy már nem szeretnél tagjaink közé tartozni. Az előfizetéses csomag nem tartalmaz semmilyen kötelezettséget, így ezt bármikor lemondhatod a felhasználói fiókod erre vonatkozó menüpontjában.

 

SZÁMÍTHATOK BÁRMILYEN REJTETT KÖLTSÉGRE?

Nincsenek rejtett költségek, az oldalon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, rendelésed kifizetése előtt pedig láthatod a szállítási költséget is.

 

VAN MÓD A VISSZAKÜLDÉSRE, HA ELÉGEDETLEN VAGYOK?

Bízunk benne, hogy az általunk vásárolt termékekkel elégedett leszel, amennyiben mégis a visszaküldés mellett döntesz az ÁSZF alapján megtalálható módon van rá lehetőséged. 

 

HA NEM VAGYOK TAG AKKOR IS VÁSÁROLHATOK AZ OLDALRÓL?

Természetesen, ha nem vagy tagunk akkor is tudsz vásárolni a webshopon elérhető termékek közül.

 

BEÁLLÍTHATOM A KEDVENC TERMÉKEIMET?

Regisztrált vásárlóként, be tudod állítani kedvenc termékeidet. Kívánságlistádat a fiókod melletti szivecske ikon jelöli. Akár több terméket is hozzáadhatsz, így a következő vásárlásnál könnyen megtalálod őket. 

 

NEM SZERETNÉK LEMARADNI AZ AKCIÓKRÓL MIT TEGYEK?

Ebben az esetben regisztrálnod kell az oldalunkon és ezután állíts be hírlevél opciót! Feliratkozóink mindig elsőkézből értesülnek az aktuális kedvezményekről, akciókról, termékekről. Még több infót megtudsz rólunk, ha követed a social media oldalainkat. Megtalálsz minket a Facebookon, Instagramon és TikTokon is. 

 

MIÉRT NEM KAPTAM ÉRTESÍTÉST A HÍRLEVÉRŐL?

Kérlek ellenőrizd a levelezőrendszeredben a SPAM szűrőt. Elképzelhető, hogy a tőlünk kapott levelek egy másik mappába kerültek. Ezen kívül nézd meg, hogy a tőlünk kapott mailek szerepelnek-e a Promóció mappában. Amennyiben ellenőrizted és továbbra sem kapod meg az általunk küldött leveleket, vegyél fel minket a címlistádba, amit az info@glowybox.hu email címmel tudsz megtenni.